A makettek világa sem fenékig tejfel, főleg, ha hivatalos ügyekről van szó. Ezt a részét kevésbé szeretem a vállalkozásomnak, amíg a boltban a makettekkel és a vásárlókkal kell foglalkozni minden nagyon szuper, de amikor hivatalos ügyeket kell intézni, az nálam egy rémálom.
Hivatalos ügyek intézésére, amit csak lehet rábízok szakértőkre. Így biztos lehetek abban, hogy minden precízen el lesz látva, hisz én laikusként könnyebben elcsúszhatok egy-két dolgon. Vagy csak egyszerűen tovább tarthat nálam az ügyintézés, ha nem gondolok mindenre és a folyamat közben derül ki, hogy még erre vagy arra szükség van.
A cégmódosítás díja
Most felmerült, hogy néhány adatot módosítani kellene, így utánanéztem, hogyan is néz ki a cégmódosítás díja, és találtam is egy nagyon jó weboldalt.
Attól függően, hogy milyen és mennyi feladatot szeretnénk rájuk bízni, budapesti székhellyel vagy IPA mentes székhellyel rendelkezünk található különböző csomag náluk, de mindegyik csak néhány tízezer forint, így számomra nem is volt kérdés, hogy rájuk fogom bízni a feladatot. Amennyiben komplexebb csomagot választok, akkor maga a cégmódosítás ingyen van, csak az egyéb szolgáltatásokat kell fizetni, ami elég széleskörű és nagyon sok mindent levesz az ember válláról. Vállalják a cégbíróság előtti képviseletet, értesítőt is küldenek e-mailben a bejegyzésről, akár leveleket is átvesznek, szkennelnek, postáznak, irodahasználatot is biztosítanak tárgyalásokhoz, és teljes értékű székhelykezelést is tartalmaz.
Az persze fontos, és itt derült ki számomra, hogy akármennyire is szeretném megúszni, azért egy megjelenés mindenképp kötelező, mivel az alapító okirat módosításakor ott kell lennie kötelező jelleggel a tulajdonosnak és az ügyvezetőnek is. Milyen szerencse, hogy mindkettő én vagyok.